نماینده فروش اکانت سی سی کم و رسیورهای لینوکسی

نماینده فروش  اکانت  سی سی کم  و رسیورهای لینوکسی
cccm-HD-TV

صفحات

کل نماهای صفحه

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

فروش رسیور لینوکسی CubeRevo 250 HD در حد دریم باکس 800hd






ورود به دنیای HDTV با داشتن یكی از رسیور های اچ دی كیوب روو










CubeRevo 250 HD

دارای سیستم عامل لینوكس





Features

  • LINUX OS (some parts under the terms of GPL, accordingly expandable)
  • Plug in and Add on supported
  • DVB compliant, DVB-S2 tuner with Blind Scan supported or Terrestrial DVB-T tuner supported
  • 1 x Smartcard reader(Xcrypt)
  • MPEG-2 MP@HL Video Decoder
  • MPEG-4 AVC/H.264 HP@L4 Video Decoder
  • Dolby digital decoder
  • HDMI with HDCP supported
  • Mutlicast and Unicast IPTV streamming supported for multiroom service
  • Multi-format Audio Decoder
  • High Definition and Standard Definition
  • Format resolution : 1080i, 720p, 576i
  • USB 2.0(Host) for DiVx, MP3, Photo Album, PVR and external multi-port USB HUB supported
  • Network Interface Supported (high speed Ethernet)
  • Multi-point Mount Manager supports to access to various media storages in one or many PCs.
  • Software update via internet or USB memory stick
  • TV SCART supported to CVBS only
  • SCPC and MCPC receivable from C/Ku-band satellites
  • Channel list editing
  • Favorite channel list editing
  • True-color On-Screen Display (OSD)
  • Full Picture In Graphic (PIG) function
  • Electronic Program Guide (EPG) for on screen channel information
  • DVB or VBI Subtitle & Teletext supported
  • Parental lock facility by channel and program event











  • برای اطلاع از قیمت وشرایط ونهوه خرید با مدیر رسیورهای لینوکسی با ایمیل زیر مکاتبه فرمایید.

    vesamhdtv@yahoo.com

۲۸ نظر:

Unknown گفت...

سلام
قیمت این رسیور رو می فرمایید .
من الان دریم 500-s دارم آیا ارزش آپگرید رو به این مدل داره یا خیر

ممنون

جهانشاهی گفت...

لطفا قیمت کیوب روو 250 رو برام ارسال کنید smaj2002@yahoo.com

Unknown گفت...

salam gheimat chande?
sharaiete kharid?

davut گفت...

salam.geymate Cube 250 chande?

davut گفت...

سلام قیمت کیبو 250 را لطف می فرمایید؟
من تهران هستم.
bozkurt_turk2002@yahoo.com
bozkurt.turk2002@gmail.com

ناشناس گفت...

لطفا قیمت کیوب روو 250 رو برام ارسال کنی
AMIR41540@GMAL.COM

Unknown گفت...

لطفا قیمت CubeRevo250HD را برام
بفرستید

ahmad گفت...

لطفا قیمت کیوبروو 250 برایم ارسال کنید با تشکر

ناشناس گفت...

???? ???? ???? ?? ???? ????? ????
soltani_a2003@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام لطفاقیمت ونحوه خریدکیوب روو 250 ا چ د ی راایمیل نمایید amir_amir12345@hotmail.com

ناشناس گفت...

سلام قیمت لطفا" meldrij@yahoo.com

behzad گفت...

سلام
لطفا قیمت رسیور cube revo را اعلام نمایید.
متشکر
b_soheil@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام
لطفا" لیست قیمت رسیور های لینوکسی(کیوب روو 250) و اکانت های شیرینگ اینترنتی را برایم بفرستید.
balabalatarinha@yahoo.com

ناشناس گفت...

دوست عزيز من قبلا با راهنمائي شما يه رسيور موتانت 250 معمولي خريدم.حالا بعلت خراب شدن كنترل ان ميتونيد كمك كنيد تا يه كنترل خريداري كنم؟قبلا از كمكتون ممنونم.rahmani5252@gmail.com

ناشناس گفت...

لطفا قیمت کیوبروو 250 و اکانت های شیرینگ اینترنتی
مرسی
m.credit@gmail.com

ناشناس گفت...

لطفا قیمت کیوب روو 250 رو برام ارسال کنید
full hdاکه بازم دارین برام سند کنید
astare21@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام لطفا قیمت کیوب روو 250 اچ دی و نحوه خرید را برام ارسال کنید در ضمن ساکن تهران هستم ایمیلم pam21931@yahoo.com

رضا گفت...

سلام
قیمت کیوب ریو 250 و مینی رو برام بفرستید
مرسی

sirsirakha@gmail.com گفت...

قیمت رسیور لینوکسی CubeRevo 250
را به sirsirakha@gmail.com
ارسال کن کف قیمت رااعلام کنید لطفا

saeed گفت...

shomare tamas va emaile man
a_son_from_the_sun@yahoo.com

نیاز به فول hd دارم
2 عدد
لیست قیمت وشرایط خرید چیه؟

ناشناس گفت...

لطفالیست قیمت رسیورهاتون را برای من بفرستید ممنون star_ghasemi@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام
آیا این رسیور دانگل و hdmi1.4 ,dvb-t رو ساپورت میکنه
ممنون

ناشناس گفت...

ببخشید از این ر یسور های کوچکی که در کر بلا هست رو ندارید

ناشناس گفت...

با سلام،
اگه کیوب روو موجود دارید لطفاً قیمت و نحوه خرید را واسه من میل کنید .
Esfandiary.vce@gmail.com

Unknown گفت...

سلام من می خواهم طی 2 روز آینده یک ریسیور cuberevo 250 HD بخرم خواهش می می کنم قیمت و شماره تلفنتون رو برای من بفرستیدvrahouei@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام
قیمت و نحوه ارسال کالا توسط شما و شماره تلفن موبایل را بدهیدتماس بگیرم در ضمن من تا حالا این طوری خرید نکردم منظورم توهین یا چیز دیگری نیست چه تضمینی برای این نوع معاملات وجود داره.
من یک ایکسکروزر 250 دارم و میخام ارتقا بدم به نظر شما Cubrevo250 یا ایکسکروزر 400 ارتقا بدم. ممنون
mvkgp150@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام
قیمت رو لطفا
alibabaii77@yahoo.com

رامین گفت...

سلام.
لطفا قیمت رسیور لینوکسیCubeRevo 250 HD و شرایط فروش را برایم ارسال کنید.

ramin_alipour@yahoo.com