نماینده فروش اکانت سی سی کم و رسیورهای لینوکسی

نماینده فروش  اکانت  سی سی کم  و رسیورهای لینوکسی
cccm-HD-TV

صفحات

کل نماهای صفحه

۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

فروش رسیور لینوکسی و فوق العاده ایکس کروز ((xcruiser 400 hd))





1- دارای سیستم عامل لینوکس با سرعت بالا در حد دریم باکس 800
2- دارای خروجی HDMI
3- ورودی lan جهت برقراری شبکه
4- ساپورت کامل و بی نقص پرتوکل سی سی کم و جی باکس مانند دریم باکس و کیوب روو به صورتی که با سرعت بسیار بالا کانال های کارتی را باز می کند
5- قابلیت ساپورت هارد اکسترنال و پارتیشن بندی جهت رکورد از کانالها
6- دارای خروجی SPDIF جهت داشتن صدای دالبی
7- دارای خروجی کاموننت و کامپوزیت
8- قدرت بسیار بالا در هنگام بازگشایی کانالهای کارتی
9- 100% ساخت كره جنوبی
10 قابليت اجراي فايلهاي به اشتراك گذاشته با pc
ساختار اصلی این مدل لینوکسی است ولی محیط آن دریم باکسی نیست و پچ های دریم باکس به آن نمی خورد . در واقع در محیط لینوکس برای این رسیور پلاگ این دریم باکسی تعریف شده است و تقریبا با همه آنها سازگار است و تحت یک بسته پلاگ این به دستگاه انتقال می یابد .
دستگاه خوش منو و سریع و محیط نرم افزاری راحتی دارد . با موتور گردان و سی سی کم سازگاری خوبی دارد و جالبترین ویژگی آن network media player بودن آن است .

مثلا شما در کامپیوتر خودتان فیلم های دایوکس دارید . یک فولدر را در کامپیوتر با دستگاه شر کنید . دستگاه میتواند از طریق نتورک هم فایلهای این فولدر را اجرا کند و هم میتواند عمل
ضبط را از طریق نتورک روی این فولدر انجام بدهد

قیمت بسیار مناسب در مقایسه با دیگر مدل ها

 



برای اطلاع از قیمت وشرایط ونهوه خرید با مدیر رسیورهای لینوکسی با ایمیل زیر مکاتبه فرمایید.

vesamhdtv@yahoo.com

۲۳ نظر:

hossein گفت...

با سلام قیمت این مدل چند است؟
با تشکر
اگر پاسخ را با ایمیل بدهید ممنون می شوم

ali گفت...

سلام لطفا قیمت ایکس کروز 400 اچ دی و کیوب ریو 250 اچ دی رو برام ارسال کنید در ضمن کدومش بهتر هرچه سریعتر جواب بدید ممنون میشم
ali_jigar_3000@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام لطفا قیمت ایکس کروز 400 اچ دی و کیوب ریو 250 اچ دی رو برام ارسال کنید در ضمن کدومش بهتر هرچه سریعتر جواب بدید ممنون میشم
اگه ممکنه یه لیست قیمت کلی هم از دیش و.. برام ارسال نمایید.

parvazco@gmail.com

ناشناس گفت...

با سلام
متقاضی خریدxcruser400hd با تجهیزات کامل هستم لطفا قیمت را به تفکیک ارسال فرمائید ali_11370@yahoo.com

ناشناس گفت...

باسلام
من يك رسيور با خروجي hd مي خواهم لطفا مدل و قيمت را براي من ايميل كنيد.(xcruiser 400 hd و 9696 hd)
با تشكر
pelashani@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام لطفا قیمت ایکس کروز 400 اچ دی و نحوه خئید را برام ارسال کنید در ضمن ساکن تهران هستم ایمیلم pam21931@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام اگر میشه قیمت رسیورها رو برای بنده ارسال نمایید با تشکر
به این ایمل ارسال نمایید : babak_iran2002@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام
لطفا قیمت cubrevo و xcruise 400 hd را به ایمیل من ارسال کنید
کدام یک برتری دارد ؟
engineer_ict [at]yahoo [dot] com

ناشناس گفت...

با سلام
من ساکن مشهد هستم آیا نماینده فروش در مشهد هست ؟
به چه شکل میشه از شما خرید کرد من یک دستکاه رسیور xcruiser 400 hd وموتور xcruiser لازم دارم .
ممنون
shahramd_ir@yahoo.com

ناشناس گفت...

برای خرید دستگاه xcruiser400hdچکاری باید انجام بدهم.

gafar گفت...

برای خرید دستگاه xcruiser400hdچکاری باید انجام بدهم.
gafar1334@yahoo.com

ناشناس گفت...

باسلام قیمت همه مدلها چند است؟ اگر پاسخ را با ایمیل بدهید ممنون می شوم من قصد خرید دارم میخوام در حد دریم 800 باشه اما قیمت پایینتر ممنونlionel0007@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام لطفا قیمت ((xcruiser 400 hd)) رو برای من میل کنید در ضمن لطفا قیمتتون با تخفیف باشه چون من در حال مقایسه با محصولات دیگه هستم و مقوله قیمت خیلی در تصمیم گیری من تاثیر داره

من در شهرستان هستم لطفا هزینه پست رو نیز لحاظ کنید

ایمیل من:micropersian@yahoo.com

ممنون

reza گفت...

salam
gheymayt dastgah xdsr400 chand ast
ba tashkor
rezam691@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام....
من دنبال یک رسیور HD,HDMI,USB2,ریموت زوم دار با لینوکس و یا بدون لینوکس هستم...
لطفا لیست قیمت را ارسال کنید...
Albaluye_abi@yahoo.com

ناشناس گفت...

لطفا قیمت ایکس کروز 400 اچ دی و کیوب ریو 250 اچ دی و شرایط و نحوه خریدرا برای من ارسال کنید
meydu@yahoo.com

alireza esmail zadeh گفت...

با سلام لطفاقیمت رسیورهای اچ دی لینوکسی را به همراه مدت اکانت اونا رو برایم ایمیل کنید باسپاس فراوان 62711@irimc.org

abbasza گفت...

با سلام قیمت این مدل چند است؟

ناشناس گفت...

لطفا قیمت ایکس کروز 400 اچ دی و کیوب ریو 250 اچ دی و شرایط و نحوه خریدرا برای من ارسال نمایید
irib.sadeghi@gmail.com

lord گفت...

قيمت 400 را براي من هم ارسال كنيى

ناشناس گفت...

لطفا قیمت و نحوه خرید 400HD رو از مشهد واسم ارسال کنید.ممنون
alireza2149@gmail.com

مسعود گفت...

با سلام ،
من قصد خريد رسيور ايكس كروز دارم. ترجيحا 600 اچ دي و در صورت بالا بودن قيمت ، 400 اچ دي پلاز. لطفا قيمت و شرايط رو اعلام كنيد.
ممنون

ناشناس گفت...

sghl